Monlau Competicion și al lor Seat TCR au învins rivalii cu modele identice și Ginettele de GT4 pentru a bifa a doua victorie din 2017 în cele 24 de ore de la Misano.
A treia etapă din 24H Touring Car Endurance Series a marcat intrarea în a doua jumătate a sezonului inaugural, iar circuitul Misano a oferit o cursă cu multe răsturnări de situație, mai ales pe parcursul nopții. După situația dubioasă din cursa de 24 de ore de la Silverstone, unde GT4-urile au fost practic scoase din joc de un BoP profund nefavorabil (înainte de toate problemele tehnice), la Misano lucrurile au stat complet diferit.
Echipa CWS cu a lor Ginetta G55 GT4 #178 a plecat din pole, însă probleme tehnice care au ținut mașina la boxe ore bune au scos-o din luptă, reușind însă să termine cursa pe poziția a doua la SP3-GT4. În urma lor a „ajuns” Ginetta identică a echipei Africa Le Mans cu un echipaj de veterani din care au făcut parte Emanuele Pirro, Sarel van der Merwe și Jan Lammers. Nici aceștia nu au avut noroc, ultima treaptă la SP3-GT4 venind după probleme care au făcut ca echipa să piardă zeci și zeci de tururi în garaj. Astfel, un Peugeot 308 Cup s-a impus în această categorie, mașina Samspeed nefiind înscrisă la TCR ca modelele Altran. Echipajul #226 a ocupat și ultima poziție pe podiumul general.
În fața Peugeot-ului 308 au terminat două Seat-uri TCR. Monlau Competicion au fost primii după 24 de ore, Jose-Manuel Perez Aicart ducând mașina #107 peste linia de sosire la finele celor 24 de ore – pentru a doua oară în 2017 pe prima poziție!
Monlau Competicion au bifat 738 de tururi, la 13 bucle în urma lor afându-se modelul identic al Wimmer Werk Motorsport #266. Aceste echipe au profitat de ghinionul care a țintit echipele Bas Koeten Motorsport și Red Camels.nl care au ținut capul de afiș în primele ore. O altă apariție urmărită cu interes a fost cea a noului Hyundai de TCR care și-a făcut debutul mondial în această primă ediție a cursei de 24 de ore de la Misano. Din echipajul echipei italiene a făcut parte și Gabriele Tarquini.
QSR Racingschool au pornit de la coada grilei cu al lor BMW M235i și s-au impus în clasa Cup 1 – reușită facilitată de faptul că echipajul #154 a fost singurul înscris în această categorie.
Cursa din Italia a fost urmărită cu interes și de membrii echipei Endurance Team Romania, aceștia urmând să debuteze în 24H TCES în etapa de la Barcelona, care va fi prima întrecere de 24 de ore în care va concura o echipă românească, această nouă provocare fiind întâmpinată cu o nouă mașină.
Sursă foto: 24H Series/24H TCES