Ștefan Unchiașu și Mihai Costin reușesc din nou să învingă la Sebring într-o cursă de anduranță sub egida SCCA, de această dată fiind vorba de o întrecere de șase ore pe care echipa Costin Racing a dominat-o autoritar.
Sebring Raceway a găzduit la finele săptămânii trecute o nouă întrecere de șase ore (împărțită în segmente de trei ore), aceeași durată cu o etapă obișnuită din Mondialul de Anduranță, sub egida Sports Car Club of America (SCCA). Echipa fondată de Mihai Costin, Costin Racing, s-a prezentat la start cu două mașini Mazda MX-5 Miata, cea cu numărul 00 de concurs fiind pilotată de Costin alături de pilotul AVG Motorsport Ștefan Unchiașu. În celălalt MX-5, ce a alergat cu numărul 98, s-au aflat Ken Mantovani și Christopher Marsh.
Miata NB cu numărul 00 a pornit de pe poziția a 10-a la general, Unchiașu profitând de un accident în primul tur pentru a urca în mod neașteptat în vârful ierarhiei. Asta în condițiile în care numai puțin de 46 de mașini s-au aflat la start dintre care aproape 20 erau Mazda Miata. Deși, ulterior, mașina #00 înscrisă în categoria ITS a pierdut două poziții în favoarea unui Porsche 944 și a unui Ford Mustang înscrise într-o clasă superioară, până la finalul primei părți a întrecerii, Costin Racing a revenit în frunte. În plus, echipajul #98 a recuperat și el din terenul pierdut și a reușit să termine primele trei ore de concurs disputate sâmbătă pe poziția a doua la 20 de secunde în urma lui Costin și Unchiașu.
Ce-a de-a doua parte a cursei a început cu același Ștefan la bordul mașinii #00 în timp ce Ken a luat startul în mașina cu numărul 98. Încurajat de succesul din prima zi, Unchiașu s-a depărtat rapid de Mantovani, reușind să-l depășească cu un tur la doar 30 de minute de la momentul re-începerii cursei. Ritmul impresionant a fost confirmat de cronometru, Unchiașu reușind un tur-etalon pentru mașina #00 în 1:24.3, la doar trei sutimi de cel mai rapid tur din cursă.
Înainte de a preda mașina lui Costin, Ștefan a căzut din nou pradă modelelor mai rapide care au revenit prin pluton, însă problema cea mai mare a echipajului #00 nu au fost adversarii mai rapizi ci organizatorii care i-au arătat în două rânduri steagul negru lui Unchiașu. Acesta a pierdut în total șase minute, timp în care oficialii de la SCCA l-au mustrat deoarece ar fi condus prea agresiv, deși acesta nu a fost implicat în vreun incident cu o altă mașină pe varianta scurtă a circuitului de la Sebring pe care s-a desfășurat cursa.
În cele din urmă, sfidând handicapul care s-a ridicat la patru tururi până ce mașina #00 a revenit a doua oară pe traseu, Unchiașu și Costin au plecat acasă cu victoria. Cei doi au revenit spectaculos, depășind de cinci ori Mazda #98 (Mantovani/Marsh) care a terminat pe poziția secundă la general. Costin Racing au reușit astfel un 1-2 de poveste pe un traseu pe care s-au mai impus la general în 2016 și pe care au obținut poziția secundă anul trecut.