Condițiile meteo au permis efectuarea a două zile de teste miercuri 14 și sâmbătă 17 martie, în acțiune fiind echipajul Endurance Team Romania cu noua Ginetta G55 GT4 Evo 2017, dar și juniorii clubului pe modele Ginetta G40 GT5 și VW Lupo.
La scurt timp după importul din Marea Britanie, a avut loc ”botezul pistei” pentru cele două Ginetta abia produse de uzină. Fabrizio Broggi și Sergiu Nicolae au rulat la bordul noului G55 GT4, efecutând o analiză comparativă a nivelului de performanță pe pneurile Michelin și Hankook, cea de-a doua fiind alegerea impusă de regulament în 24h Series. Piloții au ajuns la un numitor comun în ceea ce privește setarea pentru cursa de 12 ore de la Navarra, ce va avea loc pe 21-22 aprilie. Principalele arii explorate au fost reglajul suspensiilor și gradul optim de utilizare a traction control. Totodată, a fost definitivată și alegerea compozițiilor de pneu, atât pentru Navarra, cât și pentru prima etapă de 2 ore a Romanian Endurance Series (29 aprilie).
În același campionat autohton va evolua în 2018 și David Șerban, la bordul Ginettei G40 GT5. Noul recrut al clubului și-a luat în primire materialul de concurs și a efectuat primele stinturi pe Motorpark România. Mașina s-a dovedit rapidă și manevrabilă, motorul Ford Zetec de 1800cmc fiind ușor de exploatat grație plajei vaste de turații în care oferă suficient cuplu. Totodată, Andrei Carcea și-a reluat pregătirea pe circuit în vederea unui sezon complet în RES în acest an, la comenzile aceluiași VW Lupo cu care a impresionat în campania sa de debut anul trecut.
Mașinile clubului vor putea fi văzute de pasionați în această lună la standul amenajat de Willi Motorsport în cadrul Salonului Internațional Auto București (23-30 martie), unde membrii clubului vă stau la dispoziție cu informații despre oferta competițională și despre pașii de urmat în școlarizarea piloților și pregătirea materialului tehnic.