Etapa a treia a Romanian Endurance Series readuce concurenții pe Motor Park Romania

 

După un prim periplu de succes până la Târgu Mureș pentru a alerga pe circuitul Transilvania Motor Ring, Romanian Endurance Series se întoarce pe circuitul pe care a și început povestea întrecerilor de anduranță de la noi, Motor Park Romania. La start vom avea 11 mașini, de seamă fiind revenirea Ginettei G55 GT4 Willi Motorsport.

 

Soarele arzător al lunii iulie care a adus temperaturi record nu îi sperie pe iubitorii curselor de circuit care se strâng la finele acestei săptămâni pe circuitul Motor Park Romania unde va avea loc etapa a treia a Romanian Endurance Series. Formatul este cel cunoscut încă de la primele două etape ale sezonului: sâmbătă au loc mai multe sesiuni de track day deschise și publicului urmând ca duminică să fie o sesiune de antrenamente libere, apoi calificările și, în fine, cele două curse de câte 60 de minute fiecare.

În total, cele 11 mașini înscrise vor fi împărțite în cinci clase, cu A1 din nou cea mai populată. În această clasă unde aleargă mașinile cu motoare cu o capacitate cilindrică de până la 1,600 cmc vor lua startul cinci mașini: două Peugeot 106 GTi din partea Blitzwolf Racing, si 2 din partea Exelixis Motorsport și Citroen-ul Saxo al lui Bogdan Duma. În clasa A2, Honda Civic Type R a WCR Condor Racing își continuă marșul către titlu, avantajul lui Alex Cascatău și Ciprian Petrăreanu înaintea curselor din acest weekend fiind de opt puncte în fața pilotului GP Motorsport Paul Augustin care nu se află pe entry list-ul pentru această etapă.

Clasa A3, care a devenit, neoficial, clasa monomarcă BMW, va da, cel mai probabil, o mașină pe podiumul general. La start vor fi trei modele bavareze: un M3 (E46) al Blitzwolf Racing care a debutat în campionat în cadrul etapei a doua de la Târgu Mureș și un BMW M3 (E36). Cel cu numărul 6 al DV8 Racing , Augustin Draghiceanu- George Vintila(care și conduce în clasa A3 cu un total de 22 de puncte) se întoarce pentru a-și mări avansul de șase puncte în fața BMW-ului Blitzwolf. În fine, BMW-ul 325 (E36) al WCR Condor revine și el după ce a debutat pe Transilvania Motor Ring, dar cu un cuplu nou de piloți, Dinu Dumitrașcu și Bogdan Bondor.

Lupta pentru victorie în cele două curse se va da între unicul model de clasă GT4 prezent la start, Ginetta G55 GT4 preparată de Willi Motorsport, și CUPRA-ul TCR adusă de Badi pe care ar putea să debuteze fosta campioană la turisme Bianca Anton. În mod normal, aceste două mașini ar trebui să ruleze fără probleme în față. Pe Motor Park Romania avantajul ar trebui să-i revină Ginettei (care aproape a și câștigat în primul weekend competițional din 2019) după ce CUPRA-ul a fost de multe ori mașina cea mai rapidă pe tehnicul traseu de la Târgu Mureș.