Herberth Motorsport și-au revenit după abandonul de la Mugello și s-au impus cu al lor Porsche la prima vizită a 24H Series pe Red Bull Ring, Lamborghini și Renault ocupând celelalte trepte ale podiumului clasamentului general.
Prima ediție a 12h of Red Bull Ring a reprezentat o întoarcere „la normal” pentru Herberth Motorsport care, după abandonul cauzat de probleme la sistemul electric din etapa a doua, au revenit pe cea mai înaltă treaptă a podiumului. Echipajul format din Daniel Allemann, Robert Renauer și Alfred Renauer a bifat o cursă fără probleme pentru a se impune cu un avans comfortabil de cinci tururi în fața Huracan-ului #963 al Grasser Racing Team. Acesta din urmă s-a impus însă la A6-Am, în fața Renault-ului GP Extreme #27 care a terminat pe ultima treaptă a podiumului clasamentului general.
Hofor Racing au terminat pe patru la general, respectiv locul trei la A6-Am în timp ce Top 5-ul a fost completat de 991-le GT3-R al Forch Racing care s-a clasat pe doi la A6-Pro. Singurul Mercedes-Benz adus de SPS Automotive s-a clasat pe poziția a șaptea la general, loc care i-a adus un podium la aceeași clasă A6-Pro.
Celălalt Lamborghini al Grasser Racing, anume #964, a fost înscris la A6-Pro și s-a aflat în frunte după consumarea primei părți a cursei, adică după trei ore și jumătate din cele 12 programate. Mașina a abandonat însă în ziua de sâmbătă când, după alte aproape trei ore de cursă, motorul a cedat. Lista abandonurilor a fost apoi completată și de Ferrari-ul Scuderia Praha #11 care s-a impus în etapa anterioară din Italia. 488-ul GT3 a rămas fără frâne și a intrat în cauciucurile din exteriorul virajului Remus, printr-un accident ieșind din cursă și AMG GT3-ul IDEC Sport. De probleme au fost loviți și germanii de la Car Collection, două dintre R8-urile lor abandonând.
B2F Competition s-a impus la SP2 în timp ce un alt 991 Cup, anume cel al PROsport Performance cu numărul 85, s-a impus în categoria 991. Team Altran Peugeot s-a impus la TCR chiar la debutul noilor lor 308 RC. Audi-ul TT-RS al Besaplast Racing a fost primul în clasa SP3-GT4 în timp ce Pfister Racing s-a impus la A3, Seat-ul lor fiind singura mașină înscrisă în această categorie. La A2, unde la Mugello erau trei mașini printre care se număra și efortul Endurance Team Romania, de această dată nu s-a prezentat niciun echipaj.
Rezultate complete aici
Sursă foto: 24H Series