Endurance Team Romania revine în 2018 în 24H GT Series pentru a construi pe fundația pusă în 2017 cu o nouă Ginetta G55 GT4 Evo și speranța bifării primelor rezultate importante.
Primii pași ai unei echipe românești în competițiile internaționale de anduranță s-a încheiat în 2017 cu podiumuri de clasă în cursele de 12 ore de la Mugello și Imola la clasa A2 cu Toyota GT86 CS-V3. Cele două participări în 24H Series au fost urmate, pe final de an, de un prim start în 24H TCE Series la clasa SP3 cu o Ginetta G50 GT4, în cursa de 24 de ore de la Barcelona. În plus, anul ce s-a încheiat a adus echipei și titlul în Romanian Endurance Series.
După terminarea sezonului, membrii echipei au luat în calcul diverse opțiuni pentru un upgrade al materialului tehnic, aceasta fiind una dintre problemele ridicate de primele participări, atât în Italia cât și în Spania. Decizia de a se trece la cea mai recentă evoluție a modelului de clasă GT4 produs de Ginetta Cars a venit în urma unui test cu uzina la Donington Park. G55 GT4 Evo 2017 reprezintă un mare pas înainte față de G50, fiind luată în calcul de SRO pentru echilibrarea performanțelor cu cele mai recente construcții de clasă similară ale Audi, Mercedes, BMW, Porsche, McLaren, Aston-Martin, KTM sau Maserati. Astfel, mașina poate concura din 2018 doar în 24H GT Series la clasa GT4, clasa SP3 din 24H TCE Series permițând înscrierea doar a modelelor G55 GT4 de specificație mai veche, dar cu modificări mai permisive.
24H GT Series va fi și locul în care Endurance Team Romania va reveni în 2018, ca urmare a bunei colaborări cu cei de la Creventic. Echipa s-a înscris deja pentru a participa încă o dată în etapele de la Imola (12h) și Barcelona (24h), aceasta din urmă revenind în acest an din calendarul 24H TCE Series în 24H GT Series. Totodată, echipa va face sezon complet în competiția autohtonă de anduranță sancționată de ACR. Team managerul Viorel Nicolae a declarat:
Sunt deosebit de încântat că vom dispune de acest model de ultimă generație, iar suportul primit din partea Ginetta este remarcabil, la nivel tehnic și uman. Fabrizio Broggi și Sergiu Nicolae s-au simțit foarte bine în paddockul 24h Series și doresc să revină pe circuitele cu care s-au familiarizat deja, având socoteli neîncheiate la Imola și Barcelona. Pentru noi urmează recepția finală a mașinii în urma unui test la Blyton Park, apoi întreaga echipă va avea multe de învățat.
Programul a fost anunțat într-un cadru festiv de marcă, la cel mai important salon european dedicat sporturilor cu motor: Autosport International Show (Birmingham). Între 11 și 14 ianuarie, Ginetta G55 GT4 a echipei românești a putut fi admirată de pasionați la standul producătorului britanic, unde a avut loc și lansarea prototipului de clasă LMP1 ce va fi prezent în următoarele ediții ale cursei de 24 de ore de la Le Mans.