Începând cu anul 2015, odată cu apariția circuitului Motor Park România, se va desfășura sub patronajul FRAS Campionatul Național de Circuit pentru turisme. Acest campionat va avea un format constituit din 6 etape comune, în cadrul cărora se vor desfășura două campionate specifice de circuit: unul de turisme și altul de time-attack.
În cadrul campionatelor de turisme și time attack se va concura pe grupe și clase, cu automobile omologate FIA, regulamentele de desfășurare fiind în curs de finalizare și aprobare la conducerea FRAS .
Ca o noutate , ținând cont și de recomandările FIA pentru reducerea costurilor de participare, FRAS a decis constituirea a două clase monomarcă, respectiv Clasa Națională cu Dacia Logan și Clasa VW Lupo Cup, ale căror regulamente sunt deasemenea în curs de finalizare .
S-a definitivat și un calendar pentru 2015, dar este posibil sa mai sufere unele mici modificări:
4 aprilie 2015 – Teste oficiale pentru campionat
17-19 aprilie 2015 – Etapa 1
15-17 mai 2015 – Etapa 2
26-28 iunie 2015 – Etapa 3
31 iulie-2 august 2015 – Etapa 4
11-13 septembrie – Etapa 5
16-18 octombrie 2015 – Etapa 6
Întrucât Circuitul Motor Park România a fost proiectat cu posibilitatea de funcționare atât în sens orar cât și în cel antiorar, în funcție de stadiul lucrărilor de finalizare care vor continua și în 2015, urmează a se stabili și sensurile de desfășurare ale curselor.
Clubul Sportiv CRG România se va implica, pe lângă karting, și în acest campionat de turisme, la Clasa Națională, cu 3 automobile Dacia-Logan pregătite special de circuit. Pe unul din acestea va concura și Matei Mihăescu, care ținând cont de experiența vastă din competițiile de karting și apoi din cele de monopost Formula Renault 2.0 și Formula Master, va deschide în 2015 prima școală profesionistă de pilotaj special pe circuit.
Mulțumiri CRG România pentru acceptul de a prelua știrea.
Sursa știre și imagine: kartcrg.ro